معماری و شهر سازی

به نام یگانه معمار هستی

معماری و شهر سازی

به نام یگانه معمار هستی

تفاوت سبک معماری مسجد و کلیسا(تصویری)

اصفهان

                     

                      

               

  ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

                     

                         

                 

                 

نظرات 8 + ارسال نظر
مونا 9 دی 1385 ساعت 10:09 ق.ظ

سلام
این عکس ها واقعا محشره به نظر من سبک معماری و رنگ و ...
مساجد خودمون خیلی روحانی تر و فضای بهتری برای عبادته تا کلیسا

مونا 9 دی 1385 ساعت 10:11 ق.ظ

البته به مسیحی های محترم بر نخوره
سال جدید میلادی هم مبارک

محمد 12 دی 1385 ساعت 12:12 ب.ظ

خیلی عکس های قشنگی هستن
من از معماری چیزی سرم نمیشه ولی به نظرم سبک معماری کلیساها یه جورایی خشن هستن

[ بدون نام ] 7 بهمن 1385 ساعت 01:04 ب.ظ

سلام واقعا وب لاگ خوبی دارین ممنون اینم سایت عکس یک کلیسا هست. فکر کنم جالب باشه. http://figure-ground.com/travel/image.php?jubilee_church

سحر 29 فروردین 1386 ساعت 08:07 ب.ظ http://oooooooh.blogfa.com

درود
واقعا عکسهای زیبا به توان بی نهایت هستن معلومه سبک مساجد زیباتر وروحانی تر هستن

با اجازه من کپی کردم آخه استادم همچین چیزایی خواسته

موفق باشین

فاطمه 12 شهریور 1386 ساعت 05:27 ب.ظ

عکسهای بسیار جالب همراه با روحانیت حاکم بر هر یک.من در حال پژوهش در این زمینه می باشم.خوشحال میشم درخواست من را به منظور همکاری در این زمینه پذیرا شوید.منتظر ایمیل شما هستم.
با تشکر و آرزوی موفقیت
مهندس فاطمه رفیعی

[ بدون نام ] 14 شهریور 1386 ساعت 07:06 ب.ظ

تفاوت های آشکار در این سبکها استفاده از تنوع رنگ در مساجد وتک رنگی در کلیسا واستفاده از ایوان برای نور بیشتر به مسجد با پنجره های کوچک برای کلیسا ها

این مطلب شما در سایت ایرامم منتشر شد:

http://iramem.msaatchi.com/news/93.do

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد